• m8r9a1j2

Kroppsbehåring.

Var någonstans på kroppen anser du att din partner bör raka bort hår?

• Svar på tråden Kroppsbehåring.
  • isbjörnen

På dom ställen min partner anser att hon vill raka bort hår. Mig stör det inte.

Ingen jävel bryr sig
  • Bullen2015

Om jag hade en hårig man.. Ansikte, rygg, axlar och bröst (om det var mycket) ;)

• Ego Lovers

Ryggen.
    Alla andra ställen stör mig inte.
    Nu har han lite fjun uppe på axlarna och nedanför skulderbladen som knappt syns men han brukar be mig trimma bort dom.

• IsDimma

Om jag fick välja helt själv så hade jag velat att han rakade bort mustaschen och ansade skägget. That's it.
    I verkligheten, där jag faktiskt inte får välja så rakar han ansiktet, nacken, pungen och under armarna (dom två senare hinner väl växa ut någon centimeter emellan). Och sen ansar han resten runt kuken och bröstet, det senare verkligen till mitt förtret. Jag älskar hans hår på bröstet och älskar att dra fingrarna igenom det när han inte rakat sig på ett tag

• Ego Lovers
    IsDimma skrev 2015-07-26 20:46:10 följande:

Om jag fick välja helt själv så hade jag velat att han rakade bort mustaschen och ansade skägget. That's it.
    I verkligheten, där jag faktiskt inte får välja så rakar han ansiktet, nacken, pungen och under armarna (dom två senare hinner väl växa ut någon centimeter emellan). Och sen ansar han resten runt kuken och bröstet, det senare verkligen till mitt förtret. Jag älskar hans hår på bröstet och älskar att dra fingrarna igenom det när han inte rakat sig på ett tag smile1.gif

Ja hår på bröstet är det sexigaste som finns.
  • IsDimma
    Ego Lovers skrev 2015-07-26 21:00:36 följande:
    Ja hår på bröstet är det sexigaste som finns.
    Ja, visst är det
  • LaLola

Ingenstans! Jag gillar hår.

Min kille är luden på ryggen o jag tycker det är tokmysigt!

• Ego Lovers

Fyra sexiga män och jag i mitten

• Mooomin

Vaxade bort helst.. Ryggen! Anus/pung.. Övrigt hår, bröst, armhålor och könshår får gärna trimmas ner lite..

Svar på tråden Kroppsbehåring.