• JohannaSaGo

Hur vet jag att allt kommit ut?

Hej, kanske kommer lite känslig info här men är så ledsen och orolig och skulle vilja höra era erfarenheter.

Åkte in akut igår vecka 11 pga blödning och värkar/smärta varannan minut. Fick missfall konstaterat och läkaren tog även en tång för att plocka ut lite rester som han sa inte riktigt ville släppa som satt lite utanpå livmodertappen. Efteråt sa han att allt annat skulle komma ut naturlig väl på några dagar/veckor.

Fick sova över på akuten och idag på morgonen kom som 2 mindre klumpar ut när jag gick på toa.

Väl hemma nu har blödningen redan avtagit och ingen smärta.

Kan det ha varit allt som ska komma ut?

Är jätteorolig att kroppen återhämtar sig men resterna sitter kvar.

Någon som vet om dessa 2 klumpar kan ha varit allt? Hur mycket ska man förvänta sig..

Tror ni även man kan ringa tillbaka för att fråga lite mera om vad doktorn såg? Hur mycket som var kvar? Var så chockad av smärta och sorg att jag glömde fråga massor.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-26 14:20
    En sak till. Om inte allt kommit ut, ska man vänta och se tills nästa mens kommer eller tror ni man kan få en infektion direkt?
    Undrar så pass mycket eftersom jag dumt nog åker utomlands om 8dagar. Och läkaren säger bara att det kommer nog gå bra..

Svar på tråden Hur vet jag att allt kommit ut?