• Loppan9876

Tips på billiga bebis/barnkläder

Hej!

Tänkte att vi kunde tipsa varandra om billiga barn/bebiskläder här. 
    Jag brukar handla mina på www.max99.se, en svensk sida som säljer allt möjligt billigt men framförallt väldigt billiga bebiskläder!!  Skrattande

Vart handlar ni era? Gärna svenska sidor, tycker inte om att handla från utlandet. 

• Svar på tråden Tips på billiga bebis/barnkläder
  • Nayaa

Det var nog bland dom fulaste kläderna jag har sett. Vill man komma undan billigt kan man köpa på Tradera eller vända sig utomlands och kolla in till exempel aliexpress.

• fluu

Det där var nog inte riktigt min grej...

Vill du komma undan billigt så köp på loppis/second hand. Eller handla på "fel" säsong.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Natulcien

Tradera och second hand är bra om man vill komma billigt undan, och kanske hitta något lite roligare än det mest stereotypa.

• Santin
    Nayaa skrev 2015-07-25 11:37:55 följande:

Det var nog bland dom fulaste kläderna jag har sett. Vill man komma undan billigt kan man köpa på Tradera eller vända sig utomlands och kolla in till exempel aliexpress.

• Mellanmjölkens land

Loppisar, gärna med barninriktning, är perfekta om man har småbarn. Jag köpte stora delar av barnens sommarkläder för 10-15 :- / plagg i våras. Kläder i nyskick.

• Gymnastikgalen
    Wildandcute.se är ett helt nystartat företag som öppnar upp sin webbshop den 11/3 - JÄTTEFINA kläder i en helt fantastisk kvalité till enormt bra priser, flera kronor billigare än andra sidor! 

Rekomenderar varmt att kolla in deras blogg och fb sida :) Man kan få exklusiva erbjudanden ;) 

Facebook: By: Wild&Cute
    Blogg: nouw.com/wildandcute
    Instagram: bywildandcute
Svar på tråden Tips på billiga bebis/barnkläder