Soja produkter?
Är sojaprodukter bättre att äta om man vill gå ner i vikt än annan mat? Som tex sojakorv istället för vanlig korv? Hur smakar sojakorv? Likt vanlig korv?
Är sojaprodukter bättre att äta om man vill gå ner i vikt än annan mat? Som tex sojakorv istället för vanlig korv? Hur smakar sojakorv? Likt vanlig korv?
Ja det tror jag, mer protein, mindre fett och färre kalorier. Dessutom är den mycket godare enligt mig (och då är jag lååååångt ifrån en vegetarian). De vegetariska sesamnuggetsen är goda med :)
Www.emmut.wordpress.com
Man bör äta så lite sojaprodukter som möjligt för hälsans skull. Asiater, däremot, kan äta mer sojaprodukter eftersom deras metabolism är annorlunda gällande detta och oftast klarar av att bryta ner soja. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Man bör äta så lite sojaprodukter som möjligt för hälsans skull. Asiater, däremot, kan äta mer sojaprodukter eftersom deras metabolism är annorlunda gällande detta och oftast klarar av att bryta ner soja. ... Med vänlig hälsning, Pentra
Smartast är att äta en korv med så hög kötthalt i som möjligt, vilket i sig betyder att mängden skräp i korven är lägre.
Om du är rädd för kalorierna så är det ju bara att äta färre eller hur? Ös på med lite grönt så slipper du kalorierna.
Men om man inte äter sig mätt så gör man kroppen en otjänst, man sätter metabolismen ur spel och tvingar varenda del av dig att lagra kroppsfett.... om man nu inte fastar men det är en annan sak.