• carolinajohansson93

Spiralen är ute!

Hur lång tid tog de innan mensen satte igång?

Hur lång tid tog de för er o bli gravida?

Hur ofta hade ni sex?

• Svar på tråden Spiralen är ute!
  • 9camilla9

Hej tog ut min pstav för 2 månader sedan fick första mensen igår!:) vi kanske kan följas åt?:)

• solros68

Jag har haft hormonspiral innan. När jag tog ut den första gången fick jag ingen mens utan blev gravid på en gång. Tyvärr slutade det med missfall, men blev gravid igen utan mens emellan och nu är sonen 2 år. Satte in spiral igen efter sonen var född och den tog jag sedan ut efter ett år. Och då fick jag en mens innan jag blev gravid igen. Slutade tyvärr i missfall igen men blev gravid igen och är nu i v 27.

• Ina81

Hade en kopparspiral som jag tappat så på försök ett kan man säga då jag kände trådarna månaden innan

• miamarina84

Tog ut min hormonspiral i september o vi har fortfarande inte blivit gravida :( mensen kom igång direkt o jag har 28 dagars cykel.

• hamsan2015

tog ut min spiral i juni och fick mensen en månad efter, har dessvärre ej fått nåt plus än men har ÄL den 24/8 :D

• Lunda

Tog ut min hormonspiral 20/7. Fick mens 22/7. Blev inget plus efter det. Hade mens i förra veckan igen så kort cykel men tror kroppen håller på och återanpassar sig så hoppas på att det blir mer lagom cykel nu. Börjat med sex varannan dag redan efter sista mens dagen för att vara säker på att inte missa äl. Bim 2/9. Hoppas hoppas :)

Svar på tråden Spiralen är ute!