Tack...
Det föll ner en ängel (prydnad) hos min mamma när hans son var där och de berättade att han skulle få en moppe, den satt ordentligt fast i hyllan under, mamma kollar det hela tiden, den stod bredvid ett kort av min bror.
Hans kompis satt i Thailand och tatuerade sig, på ett thailändskt hak utanför turistområden, och mitt i en spellista de spelade kom Thåström -alla vill till himlen, thailändarna blev så förvånade och undrade var den låten kom från och tryckte på nästa låt, vår kompis bad dem backa men då var det en annan låt med den artist de hade på hela spellistan.. (Min bror älskade Thåström)
Sådana saker, samt att jag ibland bara haft en känsla att han är med, mest när jag är ensam och funderar, mitt i allt känns det annorlunda... Som sagt var, jag väljer att tro, allt kan säkert bortförklaras om man vill...
Jag tror att han vet att han är död, och som mediet hade sagt finns omkring oss, men har svårt att visa det, men lär sig eftersom, mycket via elektroniska saker, de är lättast att störa från där han befinner sig... Vad han är vet jag inte, någon typ ande kanske, jag har inte läst några böcker om sådant...