• evaeva18

kabel tv? vilket?

Funderar på kabel tv?

Hur funkar det?

Behöver man box?

Bor där man kan ha comhem?

• Svar på tråden kabel tv? vilket?
  • Aniiee

Superenkelt. Gå in på comhem och beställ ett paket som låter som du vill ha. Boxen får du (låna) av comhem, de skickar den med posten. Möjligtvis kommer du behöva köpa kablar.

I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • evaeva18

Men sen? Skickar man tillbaka boxen då? När man ej vill ha det mer när abomanget är slut?

• Aniiee
    evaeva18 skrev 2015-07-12 18:09:23 följande:

Men sen? Skickar man tillbaka boxen då? När man ej vill ha det mer när abomanget är slut?

Beror på hur länge du haft den, oftast. Du får fråga när det är dags. Jag fick skicka tillbaka boxen jag haft i ett år (De skickade returförpackning till mig), min bror behövde inte skicka tillbaka boxen han hade haft i 6 år. De sa att den kunde han slänga.
    I can't imagine a man really enjoying a book and reading it only once. - C.S. Lewis
  • evaeva18

detta var det mest konstigast jag har varit med om när jag flyttade in och fick lägenheten så sa dem att comhem skulle funka och nu när jag söker på adress så står det att det inte funkar hos mig på min adress?

mysko

• Aniiee
    evaeva18 skrev 2015-07-12 18:43:32 följande:

detta var det mest konstigast jag har varit med om när jag flyttade in och fick lägenheten så sa dem att comhem skulle funka och nu när jag söker på adress så står det att det inte funkar hos mig på min adress?

mysko

evaeva18 skrev 2015-07-12 18:52:52 följande:

www.lkf.se/Hyresgast/Hyresgasterbjudanden/TV/

fattar inget av detta som står på denna sidan

Bor du i Revinge eller Veberöd?
  • Aniiee

Fast lättast är nog om du pratar med hyresvärden och/eller comhem på måndag.

• evaeva18

I Lund

Ja ringer imorgon

Tack för svar

Svar på tråden kabel tv? vilket?