• scrapparlotta

Pandora berlocker??

Vet inte om jag skriver i rätt forum nu...men jag testar...

Jag fyllde år här om dagen och hade önskat mig ett pandora armband. Och jag fick det med två berlocker det är jättefint. Men jag tänkte köpa mig en berlock till som en liten present till mig själv, fyllde ju ändå 40 år Men jisses vad många fina det finns....vill ju ha alla typ. Nu undrar jag vilken som är eran finaste pandora berlock? Och vet ni nåt ställe på nätet där man kan beställa dom billigaste? Dom är ju lite smådyra, och ha-begäret är stort :D

• Svar på tråden Pandora berlocker??
  • Tokfrjant

Vår by har haft utförsäljning med 50% så då har jag köpt en del där! Alla är så fina, jag samlar mycket på hjärtan, blommor och rosa. Både i guld och silver.
    Gå med i Pandoras nyhetsbrev, har för mig de har rea på vissa av deras berlocker just nu, de har det ibland.

• scrapparlotta

Jaaa, ebay hade ju massa till bra priser. Kanoners

Hittade bla en säkerhetskedja jag vill ha....denna...

translate.googleusercontent.com/translate_c&hl=en&rurl=translate.google.com&tl=sv&u=www.ebay.com/itm/925-Sterling-Silver-Safety-Chain-European-Charms-Bead-For-3mm-Bracelets-Necklace/251872406208%3Frt%3Dnc&usg=ALkJrhhYDPUSztb8Gh0a-my1IF_e60p3bg

Men hur vet jag hur lång den är?? Nån som kan se den informationen...jag ser det inte.

• viseversa
    Bryggan007 skrev 2015-07-08 10:21:27 följande:
    Är det alltid äkta silver då på Ebay? Vill köpa till min sambo som gillar Pandora men rädd det blir fel.
    Jag brukar maila säljaren och fråga om det verkligen är silver RAKT IGENOM och inte silver utanpå. Men Pandora brukar ju vara silver rakt igenom.
  • scrapparlotta
    Bryggan007 skrev 2015-07-08 10:21:27 följande:
    Är det alltid äkta silver då på Ebay? Vill köpa till min sambo som gillar Pandora men rädd det blir fel.
    Fast det som kommer från kina och dom länderna ser inte ut som äkta pandora berlocker... det ska väl stå Pandora på sidorna på dom va??... Det gör det inte på dom som kommer från Kina tex. Inte vad jag kan se..billiga är dom, men jag tror inte dom är äkta.

www.ebay.com/itm/925-Sterling-Silver-Swarovski-Crystal-Round-Bead-Fit-European-Charm-Bracelet-/111265303135&var=&hash=item19e7edca5f
  • Bryggan007
    scrapparlotta skrev 2015-07-09 11:27:34 följande:
    Fast det som kommer från kina och dom länderna ser inte ut som äkta pandora berlocker... det ska väl stå Pandora på sidorna på dom va??... Det gör det inte på dom som kommer från Kina tex. Inte vad jag kan se..billiga är dom, men jag tror inte dom är äkta.

www.ebay.com/itm/925-Sterling-Silver-Swarovski-Crystal-Round-Bead-Fit-European-Charm-Bracelet-/111265303135&var=&hash=item19e7edca5f
    Hm, ser ut som billiga gjutningar eller? Lite svårt att se finishen på smyckena!
Svar på tråden Pandora berlocker??