JAG ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIN MAMMA
Hej! Min mamma blev lämnad 97 av min far som var otrogen osv hon har haft förhållande efteråt o har ett. 12 år långt nu som hon egentligen inte måe bra av men ändå lever i pga ekonomiska skäl. Hursomhelst är min mamma så jävla jobbig när de kommer till pengr hon "jagar" en om man e skyldig henne o nu snackar vi hundra lappar inte massa tusen. På senare tid hr ja insett att de bäst att inte va skyldig henne en krona så ja har verklgien lämnat tillbaka allt för att få ro på den fronten. Men hon ska ÄNDÅ hitta något att pika antyda och jävlas med . Tex idag så har ja en räkning som min brors fru står på (220kr) den betalar ja till henne varjw månad o de inte mellan mig o min mamma men hon ska ändå kontrollera om ja betalar och frågad " du sköter väl alla betalningar räkningar" ja e så jäääävla trött på hennes beteende att ja inte vet vart ja ska ta vägen . Ja har familj, dotter man & är gravid. Ja har eget ansvar o de sköter jag. Men hon ska alltid hitt något att klaga på o förstöra min dag! Hur mycket ja än försöker så spelae de ingen roll ja duger aldrig ändå. Min bror som är skydlig henne flera tusen o behandlar henne som skit egenrligen gör hon inte så här mot.
O så säger hon ja spring o skvallra för din man nu .. Vem säger så? Vem ska ja ventilera mig med om ja inte säger till min man? Hennes problem e egentligen hennes egna men allt går ut över mig. Hon får mig att känna mig toralt värdelös.