• FaithHope

Hjälp!

har försökt få barn i 2 år, inte ens haft ett positivt test en enda gång.. vi har påbörjat ivf och fick äta letrozol och det funkade.. Gjorde i söndags ett test vilket var svagt positivt, gjorde ett digitalt i måndags som stod gravid 1-2 på.

började blöda måndag eftermiddag, mådde piss psykiskt pga det. blödde tisdagen oxå och så åkte jag till gynakuten i onsdags, blödde lite lite lite i tros skyddet bara. efter undersökningen där läkaren sa att hon såg en uppklarning men va för tidigt o säga om de va ett missfall eller inte. fick göra ett blodprov och ska göra ett nytt blodprov på måndag för o se om hormon nivåerna blivit högre.

gjorde ett test igår iaf, digitalt, som visade Gravid 2-3 ??? Om jag fått missfall borde väl de hormonerna sjunkit?
    så idag köpte jag ett nytt test, samma som jag plussade med o det blev ett starkt plus direkt! Så är jag fortfarande gravid kanske??? 

mitt test idag! :)

mitt test i söndags 28 juni

• Svar på tråden Hjälp!
  • Cyanea

Det låter som att du fortfarande är gravid. Jag hade väntat på resultatet på blodprovet för att kunna dra någon direkt slutsats av det. Fick själv ett tidigt missfall förra IVF-försöket. Då visade i och för sig veckoindikatorn en vecka fel för mig, men jag fortsatte att plussa superstarkt flera veckor efter missfallet. 

Håller tummarna för dig! Försök att göra snälla saker mot dig själv under tiden så helgen passerar så snabbt den kan. 

• FaithHope
    Cyanea skrev 2015-07-04 14:49:19 följande:

Det låter som att du fortfarande är gravid. Jag hade väntat på resultatet på blodprovet för att kunna dra någon direkt slutsats av det. Fick själv ett tidigt missfall förra IVF-försöket. Då visade i och för sig veckoindikatorn en vecka fel för mig, men jag fortsatte att plussa superstarkt flera veckor efter missfallet. 

Håller tummarna för dig! Försök att göra snälla saker mot dig själv under tiden så helgen passerar så snabbt den kan. 

När fick du missfallet? i vilken vecka?

Men mitt har ju visat starkare än de första, borde väl vara samma, fick blödning dagen efter plusset, o de visade svagt plus på gynakuten oxå i onsdags och idag är det jätte starkt..
  • Cyanea
    FaithHope skrev 2015-07-04 14:53:56 följande:
    När fick du missfallet? i vilken vecka?

Men mitt har ju visat starkare än de första, borde väl vara samma, fick blödning dagen efter plusset, o de visade svagt plus på gynakuten oxå i onsdags och idag är det jätte starkt..
    Jag vet inte riktigt, det var inte så tydligt. Tippar på att embryot dog redan i v. 4 eller nåt, men det är svårt att veta. Som sagt tycker jag att det låter som att du fortfarande är gravid :) 
Svar på tråden Hjälp!