• Svar på tråden Folk är så fruktansvärt överkänsliga!
  • HäckHäxan
    Tullipanen skrev 2015-07-02 17:20:09 följande:
    Gråter barnet?
    Skriker barnet?
    Bröt barnet något ben i kroppen?
    Nä, men dåså!
    www.expressen.se/tv/galna-klipp/leker-med-sin.../
    Gött jag är barnmisshandlare, då vet jag. Känns skönt att slippa fundera på det mer
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Tullipanen
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:22:37 följande:

Gött jag är barnmisshandlare, då vet jag. Känns skönt att slippa fundera på det mer

Hjärnverksamheten fungerar illa i värmen. Rakt på sak; vad menar du?
  • viseversa

Det är inte okej att slänga så med ett barn. Att du inte inser det ts är också skrämmande. Visst att hon inte gråter men att rycka så i ben och armar kan göra att något hoppar ur led. Sen kanske han missar avståndet någon gång och slänger hennes huvud i golvet.

• HäckHäxan
    Tullipanen skrev 2015-07-02 17:30:31 följande:
    Hjärnverksamheten fungerar illa i värmen. Rakt på sak; vad menar du?
    I klippet säger kvinnan att några kallat mannen för barnmisshandlare efter att de sett filmen, så jag konstaterar att med den logiken är jag också barnmisshandlare.

Världen är för het och jag också! 
  • Tullipanen
    viseversa skrev 2015-07-02 17:41:33 följande:

Det är inte okej att slänga så med ett barn. Att du inte inser det ts är också skrämmande. Visst att hon inte gråter men att rycka så i ben och armar kan göra att något hoppar ur led. Sen kanske han missar avståndet någon gång och slänger hennes huvud i golvet.

Barn är väldigt mjuka och gör man yogan på rätt sätt så är det ingen fara.
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 17:43:16 följande:

I klippet säger kvinnan att några kallat mannen för barnmisshandlare efter att de sett filmen, så jag konstaterar att med den logiken är jag också barnmisshandlare.

Världen är för het och jag också! 

Ah! Fast vi kan konstatera, du och jag, här och nu, att det INTE handlar om barnmisshandel - enbart om överkänsliga morsor.
  • HäckHäxan
    Tullipanen skrev 2015-07-02 18:32:16 följande:
    Barn är väldigt mjuka och gör man yogan på rätt sätt så är det ingen fara.

Ah! Fast vi kan konstatera, du och jag, här och nu, att det INTE handlar om barnmisshandel - enbart om överkänsliga morsor.
    Säkert inte bara morsor utan människor i allmänhet. Nå jag gjorde liknande saker med min när hon var liten, hon flög flygplan på mina fötter också, satt på axlar, hängde upp och ner, klättrade för egen maskin upp längs mitt ben och ställde sig sonika på mitt arsle när jag lagade mat också. Ingen gång har hon blivit skadad.

Däremot ramlade hon ner från vardagsrumsbordet en gång och bröt nyckelbenet, så jag gissar att det är misshandel det med och att jag borde tejpat fast henne i soffan och aldrig låtit henne befinna sig själv i vardagsrummet för att se på tv alls.

Hon borde säkert inte få klättra i träd och berg heller och istället vara still och iklädd i bubbelplast kanske Drömmer

Joo och fortfarande när mr tall dark and handsome hälsar på så vill hon bli lyft upp i taket av honom, något jag med min ringa längd aldrig kan bjuda henne på då jag fan inte når taket alls
  • Tullipanen
    HäckHäxan skrev 2015-07-02 18:37:33 följande:

Säkert inte bara morsor utan människor i allmänhet. Nå jag gjorde liknande saker med min när hon var liten, hon flög flygplan på mina fötter också, satt på axlar, hängde upp och ner, klättrade för egen maskin upp längs mitt ben och ställde sig sonika på mitt arsle när jag lagade mat också. Ingen gång har hon blivit skadad.

Däremot ramlade hon ner från vardagsrumsbordet en gång och bröt nyckelbenet, så jag gissar att det är misshandel det med och att jag borde tejpat fast henne i soffan och aldrig låtit henne befinna sig själv i vardagsrummet för att se på tv alls.

Hon borde säkert inte få klättra i träd och berg heller och istället vara still och iklädd i bubbelplast kanske 

Joo och fortfarande när mr tall dark and handsome hälsar på så vill hon bli lyft upp i taket av honom, något jag med min ringa längd aldrig kan bjuda henne på då jag fan inte når taket alls

Ohhhh my! Stå på rumpan!? Det klassas som sexuella trakasserier!

Bad, bad mama!
  • HäckHäxan
    Tullipanen skrev 2015-07-02 18:44:40 följande:
    Ohhhh my! Stå på rumpan!? Det klassas som sexuella trakasserier!
    Bad, bad mama!
    haha fan jag är alltså pedofil och barnmisshandlare. Måste nog ringa vårdcentralen imorgon tror jag!
  • Tilja

Jag reagerar över att hon ser väldigt ledsen ut där på slutet när de zoomar in... För mig är det stor skillnad mellan att lyfta upp ett barn högt, kanske kasta upp det en liten bit och sedan fånga det, sätta det på sina axlar, låta det klättra på en etc och det som händer i det här klippet med att slunga runt så häftigt och så snabbt mot golvet och bakom sig där han inte kan se etc. det ser ut som att det här mer handlar om tur än kontroll som gjorde att hon till synes inte skadades just den här gången.

Svar på tråden Folk är så fruktansvärt överkänsliga!