• Miracle2015

Babytravel Amsterdam, era erfarenheter tack!

Någon av er som kan ge lite info om Babytravel Amsterdam? Hittat en begagnad, men har ingen kunskap om denna vagn så tipsa mig gärna, för och nackdelar. Funkar den som förstavagn? Hur är liggdelen i storlek? Hur länge kan man använda liggdelen. Har sittdelen fullt liggläge? Kan man höja fotänden när barnet ligger ner, eller får barnet sova med fötterna neråt? ( hoppas ni förstår hur jag menar :) )

Vi vill inte lägga mycket pengar på en vagn, så begagnat funkar bra för oss, men tycker ni det är bättre att satsa på en vanlig duovagn eller kombivagn? Hjälp mig i denna djungel.... Har helt tappat kollen sen sonen föddes för 13 år sedan!

• Svar på tråden Babytravel Amsterdam, era erfarenheter tack!
  • solidafrida

Hej

Jag är 99,9 på att det är den vagnen jag hade, efter att jag först köpt och sålt kanske fem andra vagnar... Hade en babytravel iaf, så mycket vet jag. Mycket prisvärd vagn! Smidig, bra i stan, bra i skog, lätt att vika ihop och ta med i bilen. Hårdliften är super, den kan man ha länge, längre än vad bebisen lär vilja ligga i den. Jag skulle vilja påstå att det är fullt liggläge när man har sittdelen. Det går att köpa nya delar till den om något går sönder. Jag kan bara säga bra saker om vagnen! Tips, i/under madrassen i hårdliften finns en "pinne" som gör att man kan sätta bebisen i liggläge om hen är täppt eller bara nyfiken och vill sitta fast hen är för liten för sittvagn, mycket trevlig funktion!

Svar på tråden Babytravel Amsterdam, era erfarenheter tack!