• lindajhlala25

Hände något konstigt på natten!

Hejsan!!

Jag är gravid i v 31. Natten som var här hände det något konstigt. Iaf igår på eftermiddagen var jag väldigt trött sov lite middag. Vaknade med huvudvärk gick inte över med alvedon och blev bara värre. Så jag gick å la mig. Sen på natten så vaknar jag av att min sambo vill hålla om mig. Men jag behöver upp å kissa sen efter det går jag till sängen känns konstigt. Så ligger jag där å helt plötsligt får jag en brännande känsla och ett tryck neråt var riktigt obehagligt. sen ihållande mensvärk. Blev så klart orolig och tänkte att shit ska jag föda nu! Men sen håller det där i sig i 10-15 min sen går det över. Idag har jag haft sammandragningar som vanligt. Vad tror ni hände?

• Svar på tråden Hände något konstigt på natten!
  • Anonymiopkjhjj

Bebisen fixerade sig låter det som

• lindajhlala25

Ursäkta för sent svar! Var hos barnmorskan idag hon sa att bebis inte har fixerat sig. Han är rörlig. Jag tog upp vad som hade hänt men hon visste inte vad det var. Men men det är nog ingen fara var nyfiken på vad som hände:)

• jagharenkatt

Så kändes det när bebis höll på att "skruva ner sig" för mig. Extremt obehagligt! Så din bebis kanske försöker eller sparkas neråt. :)

• lindajhlala25

Ja usch väldigt obehagligt! Har inte känt nå mer sådant iaf:). Ja han håller på å bökar riktigt mycket ;)

Svar på tråden Hände något konstigt på natten!