• Anskuli

    Kan jag verkligen vara gravid?

    Det tog oss 7 år, 5 inseminationer, 4 FET och 2 IVF innan vi blev gravida med vår son som idag är 1 år och 10 månader. Nu var min mens några dagar sen och mina bröst ömmar vilket de inte brukar göra vid mens så jag tog ett test och det var positivt!!! Kan det verkligen stämma???? Det är över 10 år sedan vi lämnade bort preventivmedlen och nu är jag gravid på naturlig väg för första gången. Jag kan själv inte tro att det är sant! Men inte ljuger väl testen? Det var starkt positivt och blev det genast trots att det stod att man skall vänta 5 minuter. Jag vill ju så gärna tro att det är sant, men har lite svårt att tro på det :)

  • Svar på tråden Kan jag verkligen vara gravid?
  • Fian88

    Stämmer säkert! Har hänt många att de plötsligt blir spontant gravida efter hjälp. Stort grattis!

  • Blicka

    Åh vad roligt! Grattis! Vi fick hjälp med våra två äldsta o sen blev jag spontant gravid med lilla hoppsan som nu blivit fyra veckor trodde inte heller testet stämde o tog flera stycken! Var verkligen i chock!

  • Ensam hemma

    Grattis! Min syster fick hjälp med 1:an, men sedan kom resten av sig själv.

  • Jag är bara jag

    Grattis!  Glad Jag vet en som försökte tio år med första och andra kom till när hon var endast 4 månader. Allt är möjligt så länge man inte är steril-vilket oerhört få är.

  • Anskuli

    Tack alla! Måste köpa ett nytt test imorgon för säkerhets skull :). Antar att jag kommer att testa mååånga gånger ännu innan jag vågar tro på att det är sant :D

Svar på tråden Kan jag verkligen vara gravid?