• Ina81

Syns det att är gravidmage lr ser jag bara tjock ut

• Svar på tråden Syns det att är gravidmage lr ser jag bara tjock ut
  • Anonym (yep)

Det syns att du är gravid.

• Anonym (Fia)

Tyvärr, jag tycker inte det syns. Jag hade testat en lite tightare klänning plus en bättre bh som lyfter lite mer, så blir det nog mer tydligt. Om du vill att det ska synas, alltså.

• Anonym (Fia)

Vilken vecka är du i?

• mammalovis

Lite beror det väl på hur du sett ut innan också. Har du varit mer jämnsmal är det väl mer självklart att du är gravid nu. Men lättast att se/veta är ju när man är höggravid, då råder ju sällan något tvivel.

Min mage ser nog liknande ut, men där vet ju de flesta om att jag är gravid.

• GlitterLina
    Ina81 skrev 2015-06-17 18:24:09 följande:

phpAphQZv34907.jpg

Som en annan skrev ovan.
    Om du vill att det ska synas att du e gravid :) så hade jag tagit på mig något mer figurnära som framhäver gravidmagen ist för att ha lösa kläder som ser mer pösiga ut. Testa :)
  • Mooomin

Skulle nog tippa på att du är gravid om jag såg dig, men inte våga vara helt säker. Ha lite tajtare kläder på dig, framhäv det mera! Jag känner mig bara stor o "tjock" när jag har lite pösigare kläder.. Vill jag se riktigt fint gravid ut tar jag på mig nåt tajt. Iaf på överkroppen. På nederdelen kan jag rekommendera H&M:s harembyxor för 149kr, gudomliga att ha när man är gravid, fina och sköna och med ett tajt lite längre linne till får man jättefin figur! :)

• KaDa89

Jag är överviktig och för att jag ska se gravid ut och inte bara tjock så har jag bara tajta linnen där man kan se konturen på magen ordentligt för då ser man att det är en gravidmassage och inte en tjockismage;) men jag har också alltid någon kofta eller liknande på mig så känner jag mig inte så uttittad....

• Erka

Ett annat tips är att till tuniken du har på den högra bilden, ta på ett fint litet smalt bälte och placera mellan bysten och magen. Så gör jag ofta när jag har tunikor då det lätt blir lite "tältkänsla" annars. Så testa det! Sen är tipset om tajta toppar asbra - det framhäver magen jättefint.

Lycka till med resten av graviditeten och kom ihåg att ta på kläder som Du känner dig bekväm i och känner dig fin i. :)

~~~ Det blir vad du gör det till ~~~
Svar på tråden Syns det att är gravidmage lr ser jag bara tjock ut