• idasmat

Använder ni Tinder?

Hejsan! Jag har precis fastnat för en låt som heter Du Swipa Höger och har efter den låten börjat använda Tinder. 

Jag undrar nu om det är några fler som gör det här eller om ni har gjort det?

Vad tycker ni som använder Tinder om det? Funkar det? Någon kärlekshistoria någon kan bjuda på kanske? Eller är det mest bara för sexkontakt?

Swipa på så kanske ni hittar mig :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder ni Tinder?
  • Villse

Tinder är helt okej tycker jag, bra tidsfördriv framförallt. Sen så ska man vara försiktig på vilka man träffar irl från nätet, alla är inte alltid vad dem först verkar så det bästa brukar vara att prata på tinder för att sen lägga till varandra på Instagram och Facebook för att se hur den personen är. Sen kan man träffas när man känner sig trygg och så :) 

Jag skulle inte säga att den är för sexkontakt även om vissa självklart bara är ute efter det, men så är det i det riktiga livet om man dejtar också så det är ju bara att man bestämmer ihop vad man är ute efter :)

• fluu

Eum... vad är det?

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Bellissa
    fluu skrev 2015-06-17 15:18:01 följande:

Eum... vad är det?

Det är en dejtingapp till telefonen som är gratis. Jag använder den och tycker den är hur bra som helst! =)
  • Anonym (Josephine)

Givetvis så har man Tinder! Roligaste som finns, man får ju bara matchningar med andra som man själv vill träffa så. 

Bra låt det där!!

• Fredrikaa

Finns många dårar på Tinder också, många killar som bara säger en massa obscena saker direkt. 

• fluu
    Bellissa skrev 2015-06-17 16:42:38 följande:
    Det är en dejtingapp till telefonen som är gratis. Jag använder den och tycker den är hur bra som helst! =)
    Okej, det var nytt för mig.
  • Peters

Känns som att de flesta singlar i Stockholm använder Tinder, himla smidigt ändå!

• Anonym (Stina)

Hur träffar man folk annars idag om inte via nätet?

• Peters
    Anonym (Stina) skrev 2015-06-22 10:50:40 följande:

På krogen? 
  • fluu
    Anonym (Stina) skrev 2015-06-22 10:50:40 följande:
    På tusen andra sätt också? Inte för att jag tycker att det är något fel i att träffa någon via internet.
Svar på tråden Använder ni Tinder?