• ninasord

Kuro neko

Nu har hon fått somna in.

Katt

• Svar på tråden Kuro neko
  • ninasord

Ville ge henne ett värdigt slut.
    Det gör inte ont, men klart att jag är ledsen idag.

• ninasord

Jag hade en underlig dröm inatt där jag hade lämnat min katt till andra och när jag återsåg henne efter några år var hon nästan oigenkännlig i sitt dåliga skick och jättearg på mig för att jag bara lämnade bort henne. Jag hade jättedåligt samvete, så förhoppningsvis sover jag bättre i natt i vetskap om att hon fick det hon förtjänade. Mina ögon är som pingisbollar. Hehe Men nu kommer inte plutten upp i sängen någon mer... ingen kvällsmys... Gråter Men jag minns hur hon låter och luktar.

• ninasord

Det är inte roligt att själv ha fattat ett beslut att avsluta ett liv så hastigt, men nu har det snart gått ett dygn och jag känner att jag gjorde rätt. Det var för hennes skull då prognoserna var dåliga och hon kunde ha riskerat att dö en plågsam död istället.

Känns så tomt.... har plockat bort alla hennes saker. Rynkar på näsan

Det är en balansgång det där och man måste förstå att om det inte är möjligt att bota eller hela så tar man död på det, för att avsluta lidandet. Alternativen är inte så många. Är det att mörda?

• ninasord

Det har hänt en del skumma saker jag inte kan förklara sedan igår. Min mor som inte ens tror på sådant säger sig ha upplevt liknande saker när hennes katt gick bort, dock inget hon berättat för mig förrns idag då jag sade vad jag själv var med om. Hade ingen aning om att djur kan komma och hälsa på efter att dom har dött, det var i vilket fall ingenting jag hade väntat mig. Lite rädd och paff blev jag men inte skrämd ur vettet. Spöke

• ninasord

Jaha, här är det någon som inte gillat vad hen läst. Förstår bara inte vad tummarna ska betyda i sammanhanget. Tänkte hen försöka såra mig? Drömmer

Lyssna.
    Katten finns inte längre och jag sköter resten här borta.

Katt Mjau

• ninasord

Jag byggde ett hus till minne av henne.

Och till dig som påstår att jag är en hjärtlös psykopat som avlivade min vän.
    Ät detta om du kan!

I'm not your driver
Svar på tråden Kuro neko