Jag vill bli piskad
Vet inte om det är fler som känner som jag men under den senaste tiden har mitt våta begär att få ett ordentligt kok stryk bara växt.
I bland får jag en dask över rumpan när vi har sex, det känns nästan löjligt. I min våta dröm skulle jag vilja ha mer än så. Detta låter kanske sjukt men jag skulle vilja bli ordentligt piskad/rappad. Bestraffad för hur jag har betett mig under en period. Inte skönt eggande smisk utan en ordentlig omgång stryk. I mitt huvud skulle det hela börja med att jag får smäll på fingrarna med en hård linjal. Ni som har fått det vet hur sjukt ont det gör. När jag inte står still utan flyttar händerna ska jag få en rejäl lavett och bli tagen hårt i håret. Sedan ska han fortsätta en stund till och upprepa med hårda lavetter. Sedan ska jag få dra ner mina byxor och luta mig fram över köksbordet. Sen ska han ge mig 30 hårda rapp med ett läder bälte. Efter det tio piskrapp med en bambu käpp. Sen ska jag inte få sex. Jag ska istället få stå i skamvrån i minst tre timmar för att sedan bli skickad i säng. Jag kan inte sluta tänka på detta. Sjuk i huvudet ? Ja kanske.