• Cab

12-dag i skolan, vad är det egentligen?

Från förskolan lärde vi oss att på 12-dagar vill personalen gå hem senast 12, vill man ha längre får man begära det. 
    På Fritids gäller samma sak så jag kom dit efter 13 en 12-dag och hade tydligen missat något då ett barn inte var klar. Gissa vad?

• Svar på tråden 12-dag i skolan, vad är det egentligen?
  • Dixie
    Cab skrev 2015-06-06 22:50:44 följande:

Gissa vad?

att du har förlorat möjligheten att skriva förståliga inlägg - så måste det ju vara.......
  • Cab
    Dixie skrev 2015-06-06 23:01:25 följande:
    att du har förlorat möjligheten att skriva förståliga inlägg - så måste det ju vara.......
    Det fungerar inte i skolan för att du inte är insatt och förstår, fantastiskt.
  • LaLola
    Rani skrev 2015-06-06 23:12:48 följande:

?????????

Håller med till 100%
  • Cab

Ja det är ju lördagskväll och var obegripligt för mig också först, rätt svar imorgon om ingen knäckt det innan.

• Twist

12-dagen gäller Fritids 12:00 men inte skolan som kan sluta senare, något man aldrig behöver hålla reda på annars.

• LaLola
    Twist skrev 2015-06-07 11:37:46 följande:

12-dagen gäller Fritids 12:00 men inte skolan som kan sluta senare, något man aldrig behöver hålla reda på annars.

Jag hajar ingenting o då har jag ändå haft barn på fritids o nu på högstadiet (o jobbat inom barnomsorgen i 20 år samt har barn på förskola nu).
  • Cab

Brukar alltid hämta på Fritids på em.

På dagis gäller alltid 12 om man inte önskat mer.

På Fritids gäller 12 för de som slutat skolan till 12, men skolan kan sluta senare än 12, de hade vanlig skoldag till c:a 14. Knepigt tycker jag också sa en barnskötare. 

• LaLola
    Cab skrev 2015-06-07 12:13:08 följande:

Brukar alltid hämta på Fritids på em.

På dagis gäller alltid 12 om man inte önskat mer.

På Fritids gäller 12 för de som slutat skolan till 12, men skolan kan sluta senare än 12, de hade vanlig skoldag till c:a 14. Knepigt tycker jag också sa en barnskötare. 

Jag begriper ingenting...vill personalen gå hem kl 12? Varför då?
  • Cab
    LaLola skrev 2015-06-07 12:16:36 följande:
    Jag begriper ingenting...vill personalen gå hem kl 12? Varför då?
    Dag före röd dag.
Svar på tråden 12-dag i skolan, vad är det egentligen?