• bellasundstrom

gravid trots PCO?

Hej. I Januari 2015 fick jag diagnosen PCO. Jag har varit gravid 3 gånger tidigare och har en son som är 2 år nu.

Hon som satte diagnosen sa att jag med stor sannolikhet hade PCO.

De ja undrar nu när ja vill få ett syskon till sonen, vad kan tänkas behövas för att få till en graviditet. De andra gångerna har de som bara skett (framförallt efter ja gått ner i vikt och fått tillbaks mensen någorlunda regelbundet)

Nu ha ja haft mens regelbundet sedan januari men denna månad ha de ej kommit.

Ja mår super illa, är extremt trött, ont i tjejmagen, tjocka flytningar som är extrema typ. Huvudvärk. Men visade negativt på grav test idag. Skulle haft mens den 28/5.

Tack

• Svar på tråden gravid trots PCO?
  • bellasundstrom

Och jag har blivit väldigt dålig på att formulera mig såg jag. Hoppas ni förstod vad jag var ute efter. :)

• 120512

Är du överviktig , kan mensen komma igång igen provat lchf? Läs om pco på kostdoktorn. Jag strävar själv emot att få en bebis har pcos så hoppas mensen kommer .. men har fått bruna flytningar..

• Stardust88

Jag skulle också föreslå LCHF, finns en fertilitetsklinik i USA som behandlar sina patienter med kostomläggning. Bort med allt socker, all stärkelse, halvfabrikat och tillsatser. LCHF ska normalisera kroppen och det har varit framgångsrikt för många, både kvinnor OCH män. Belägg för detta finns på kostdoktorn.se Blir man medlem där finns intervjuer med den läkaren som driver kliniken :)

Svar på tråden gravid trots PCO?