• Anonym (Tt)

Han hotar

Vet inte om jag lägger detta rätt nu. Men jag och min sons pappa alltså min äldstas pappa och jag har gemensam vårdnad om barnet. Jag är ensamstående med två barn och går i tankarna på skaffa ett barn till. Med hjälp av inseminera. Detta har gjort att min stora pappa hotar med allt möjligt. Behöver jag vara orolig för detta??? Att jag kommer förlora mina barn??? Jag har min stora på heltid just nu då pappan inte har något eget boende. Jag tar mitt ansvar och båda mina barn mår kanon finns inget att anmärka på förrutom att jag är rädd för vad han kan hitta på för att sätta dit mig

• Svar på tråden Han hotar
  • Anonym (nej)

Finns ingen juridisk grund på att han skulle kunna kräva det? Det ska MYCKET till att bli aved dina barn. Han är väl bitter därför hotar han. Spara alla sms i datorn och gör det du känner för. ..

• Anonym (hm)

Det är inget som han har med att göra så han kan skrika sig gul och blå men kommer framstå som en idiot om han ens skulle försöka anmäla detta till sociala myndigheter. Kör på bara.

• Anonym (Tt)

Han sa bokstavligt att jag är psykiskt sjuk och dom borde sy igen ****på mig... Då frågade jag hotar du mig?? Nä det finns myndigheter som ser till så du blir av med dom...det roliga är att det är jag som får trösta vår son varje gång pappa sviker honom det är vår son som varje gång han träffar pappa och han ska gå skriker jag hatar dig jag vill ha en ny pappa du är inte min pappa mer

Svar på tråden Han hotar