• Karin23

Sexlust

Jag gick in i v 13 idag och har inte haft sexlust på två veckor. Jag är annars en person med högre lust än min partner och speciellt vid ägglossning var jag het på gröten, men nu infinner det sig inte vad man än tar till som förspel. Är väl ingen fråga men mer som ventilation mellan oss folk.:/

• Svar på tråden Sexlust
  • faerie

I vecka 34 och sexlusten har varit på noll hela graviditeten tyvärr. Har iofs ganska låg sexlust i normala fall också, men min stackars man har inte fått så himlans mycket de senaste åtta månaderna. Längtar och hoppas på att det ska komma tillbaka efter förlossningen när man läkt och återhämtat sig!

• Karin23
    faerie skrev 2015-06-02 10:52:31 följande:

I vecka 34 och sexlusten har varit på noll hela graviditeten tyvärr. Har iofs ganska låg sexlust i normala fall också, men min stackars man har inte fått så himlans mycket de senaste åtta månaderna. Längtar och hoppas på att det ska komma tillbaka efter förlossningen när man läkt och återhämtat sig!

Det är tur att kärlek av våra karlar är större än så:) Jo får hoppas på det, det är synd när hjärnan är intresserad men inte fysiskt:/
Svar på tråden Sexlust