• Anonym (Träningnarkoman)

Kommer inte kunna träna på hela sommaren . .ÅNGEST!

Jag är fullständigt galen i träning, äta rätt & nyttigt. 

Men denna sommaren har jag fått jobb. Teaterarbete. Under hela sommaren. Jag har hittat en lite lägenhet som jag då har nära till jobbet. Och så har jag mat, vet inte riktigt hur det blir med nyttigheterna.

Jag har ångest, och vet inte om jag kommer vara 100 % aktiv i skallen. Eller är det verkligen så allvarligt?

Sluta träna, så blir svårare att koncentreara sig?

Vet att alla dessa frågor är lustiga, men kort och enkelt. Kommer det bli någon form av negativitet att sluta träna? Rent psykiskt . . .

Tack på förhand!

• Svar på tråden Kommer inte kunna träna på hela sommaren . .ÅNGEST!
  • Anonym (hur då)

Varför kan du inte träna p.g.a. ett jobb? Menar du att du kommer att jobba 15 timmar per dygn?

Anonym (hur då) skrev 2015-05-29 20:20:28 följande:

Varför kan du inte träna p.g.a. ett jobb? Menar du att du kommer att jobba 15 timmar per dygn?

Det blir att pendla till ett område som jag kommer vara aktiv rätt mycket, ja. Jag kommer dessutom sova över där i några dagar. För att sedan åka hem.

Det är lite avancerad. Men i början hade jag tagit med mig mina träningsredskap. Men nu när det är sommar, och det är ungefär bara en månad kvar till premiären. Beslutade jag att lämnna tillbaks mina hantlar. För att det inte skall bli för mycket att ta med mig hem. Vill ha så lite saker som möjligt, för att packningen och resa skall gå smidigt, som det bara går.

När jag åker hem alltså.

• SpanskaFlugan

Och du lägger den här frågan i forumet för "sorg" för att...?

Egentligen ska man inte klaga över allt hat vi får från SDtrollen. Tänk så mycket värre det skulle vara att få deras godkännande
    SpanskaFlugan skrev 2015-05-29 20:39:24 följande:

Och du lägger den här frågan i forumet för "sorg" för att...?

Jag har sorg i mig ..  .
  • SpanskaFlugan
    Anonym (Träningnarkoman) skrev 2015-05-29 20:41:51 följande:

Jag har sorg i mig ..  .

Är du på riktigt? Rätt respektlöst gentemot de som vänder sig till den här delen av forumet när de går igenom riktig sorg.
    Egentligen ska man inte klaga över allt hat vi får från SDtrollen. Tänk så mycket värre det skulle vara att få deras godkännande
  • Kereza

Du behöver ju knappast redskap för att träna - bodybuilding kanske, ok - men träna behöver du inte mer än typ en halvtimme per dag för - kolla Bodyrock på Youtube om du vill ha inspiration. 

Du kan få till branog träning med bara din egen kropp som motstånd - om du inte är bodybuilder då, men du håller dig iaf i form då. För en halvtimme om dagen hittar du väl ändå? 

Själv har jag inte mycket tid alls drygt 11 timmar om dagen åt helvete pga jobbet, och så ska det städas och lagas mat och spenderas tid med sambon och det ena med det tredje - men ett 15 minuter pass magdans på handikapp-toaletten på jobbet på lunchen, eller bakvända pushups mot en väg-kloss, eller armhävningar eller utfall, eller squats eller situps eller...jamen, du fattar - med lite uppfinningsrikedom så går det - saknar du att lyfta extra vikt uppåt så kan du stå på händer, mot en vägg om balansen saknas, och lyfta digsjälv, till exempel - saknar du att få in triceps borde det funka att ha fötterna lyfta i 45 grader vinkel och lutade mot något, eller så, magen mot taket och lyfta kroppen upp och ner, vilket bör ge lite mage och rygg och axlar också - alltså, igen, bara som exempel. Och så kan du springa och skutta och hoppa och sparka och vifta och ta små promenader, och dansa.

Så du behöver absolut inte vara utan träning bara för att du har dåligt med tid och brist på redskap - testa får du se :) 

Svar på tråden Kommer inte kunna träna på hela sommaren . .ÅNGEST!