Bugaboo bee 3 erfarenheter?
Som rubriken lyder, ni som äger bugaboo bee 3, vad tycker ni om den? Positivt/negativt? Tacksam för svar!
Som rubriken lyder, ni som äger bugaboo bee 3, vad tycker ni om den? Positivt/negativt? Tacksam för svar!
Jag har en med liggdel till min 3 veckor gamla baby. Har ju inte hunnit använda den så länge men är hittills supernöjd! Liten, lätt, smidig att fälla ihop. Förvånansvärt bra med plats i liggdelen och varukorgen är också rymligare än förväntat. Enda som är negativt är väl de små hjulen som gör att det kan bli ganska skakigt om underlaget inte är slätt, t.ex på kullersten. Det är ju verkligen en cityvagn - antar att den inte funkar så bra i terräng, snö eller liknande!
Aha! Ja jag har funderat på det där med att hjulen verkar små, hur tror du att den kommer att funka på vintern? :) den verkar ju himla lätt och smidig. Har för mig att den kändes ganska låg, är det något du har tänkt på? Och isf positivt eller negativt? :)
Ja, det kan nog bli besvärligt på vintern om det är mycket snö, att hjulen fastnar och så.Nu bor ju jag i Malmö och här är ju knappt nån snö på vintrarna så jag tog risken :) Att den är låg är inget som stört mig, handtaget går att dra rätt långt upp.