• Elin_

Borås, BF i oktober

Fler i/utanför Borås som väntar barn i eller runt oktober och vill följas åt, samtala mm?Flyttade hit för drygt 1 år sedan med sambo och vår son på 2 år. Vi väntar nu vårt andra barn. Då jag inte känner så många här slänger jag nu ut denna tråd.

• Svar på tråden Borås, BF i oktober
  • Emmaveronica
    Elin_ skrev 2015-05-24 15:57:48 följande:

Puff puff

Hej :) har BF 16 nov så inte oktober, flyttade hit för snart 2 år sedan från Sthlm då min fästman bor här. Är 19 år blir 20 han 24 o har även en liten son på snart 7 mån. Bor på Sjöbo men flyttar snart till Norrmalm :)
  • Elin_
    Emmaveronica skrev 2015-05-24 16:10:59 följande:

Hej :) har BF 16 nov så inte oktober, flyttade hit för snart 2 år sedan från Sthlm då min fästman bor här. Är 19 år blir 20 han 24 o har även en liten son på snart 7 mån. Bor på Sjöbo men flyttar snart till Norrmalm :)

Hej och välkommen!

Vad kul! Trivs ni i Borås? Vi bor nere på druvefors men letar större boende för tillfället. Jag är 27 år, sambon 37 och flyttade hit då min sambo fick jobb här. Jag pendlar dock fortfarande:/ har du fått gå på ultraljud än? Har gått in i v 19 nu men har inte RUL förrän v 20...
  • evve88

Bor utanför Borås och väntar vårt första. Är dock inte riktigt så långt gången utan ska ha 2 dec :) känner inte någon som ska ha barn snart så vore skoj att ha någon mer som bor här! Vart i Borås? Du får gärna skriva privat om du vill :)

• Elin_

Jag skickar privat

evve88 skrev 2015-06-07 19:18:02 följande:

Bor utanför Borås och väntar vårt första. Är dock inte riktigt så långt gången utan ska ha 2 dec :) känner inte någon som ska ha barn snart så vore skoj att ha någon mer som bor här! Vart i Borås? Du får gärna skriva privat om du vill :)

Svar på tråden Borås, BF i oktober