sitter på ett hus lån tillsammans
Hej 2 barnmamma gift med en man , en man kan känt i ca 5 år. Har väl aldrig istort vart bra för mig. Han har ljugit....alltså om mkt som är så löjligt men som andra ljuger om. Han har tryckt in mig hörn och sparkat på dörren där jag satt dratt net näven precis jämte mig.till slut 3 veckor efter min buk operation( då man syr från höft höft) rakt ner i backen 5 gången ...2 dagar senare sa han att han vart drog påverkas....nu till rubriken ...efter allt vi gått igenom kalas mig idiot psykfall dum i huvudet å du fattar inget..så flyttade jag ihop m hon vi tog lån tillsammans å han fick sålt sin bostad rätt för en riktigt bra slant så alla pengar som finns i huset är hans ...säljer vi å går med 50000 så rom pengarna hans vi är gifta å inga äktenskap sföroes
Men när bi väl kom till huset så.blev han o. För bytt han göt inget HEMMA. Utan är.bara ute å grejar å klipper gräsmattan när bi skulle hämta klippare an bra bit härifrån ficka jag sitta i bilen å gråta för jag hade så inte i magen till slut fick jag spy å jag har gjort en gastritis bypass så jag kan inte spy
Men stället så.skulle vi hämta hans gräsklippare .
Han snackar så mkt skit om mig till sina vänner (hur jag vet är för att jag har blivit väldigt nära vän med hans.vän)(vet att det finns. Risk att han säger ngt men många.gånger onsdag jag att han gör.det så min man får fatta...men till hans kompisar säger han att det är han som ska visa vart skåpet ska stå när han i själva verket ropar mig frågar mig om ALLT.å ska.vi vågtorka efter
Ska vi börja med.maten ska vi göra. Det
Alltså.jag passa.mih jag du å dag ut på vag jag säger å.vad gör.för att han inte ska vara sur vi har pris flytten mitt dröm hus vilket å svårt att lämna men jag måste då jag faller ihop...han hjälper.mig inte efter sjukskrivning Utan han surar istället för då.får.vi ju inte så.mkt å då måste han punga ut med mer. Hjälp mig är det ngn som har råd.å.vet mina rättigheter såsom skyldigheter
En förlorad själ