• Lajsan

Hur ser en perfekt dag ut för dig?

Jag lyssnade precis på en ny låt som heter Perfect Day och började fundera på hur en helt perfekt dag skulle se ut för mig. Det är svårt att pinna ner allt man skulle vilja fylla sin dag med för att få den helt perfekt om allt var möjligt! 
    Om Du skulle få en perfekt dag, hur skulle den se ut? Om Allt var möjligt, vad skulle du göra? Vilka skulle du umgås med? Vad skulle du äta? Var skulle du vara? Vad skulle du lyssna på? 
    Här är låten så kanske ni får lite inspiration:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-20 14:07
    Det blev fel på radbrytningarna när jag centrerade texten så förlåt att det ser rörigt ut i texten :(
  • Svar på tråden Hur ser en perfekt dag ut för dig?
  • Ezwald
    grasse skrev 2015-05-21 15:50:53 följande:

En perrfekt dag vore om jag fick återse alla vänner och nära som har gått bort, bara under en dag och umgås och fråga och ha en fin tid tillsammans. Gärna på någon solig plats! Tänkte på den här Perfect Day-låten, open.spotify.com/track/5x7jAvacJ8n2cBcTJOh34x

Låter fint! Bra låt!
  • jonasjon
    grasse skrev 2015-05-21 15:50:53 följande:

En perrfekt dag vore om jag fick återse alla vänner och nära som har gått bort, bara under en dag och umgås och fråga och ha en fin tid tillsammans. Gärna på någon solig plats! Tänkte på den här Perfect Day-låten, open.spotify.com/track/5x7jAvacJ8n2cBcTJOh34x

Vackert!

Härlig låt det där, men den riktiga Perfect Day låten med Lou Reed är ju också bra, är det Lou som har gjort den? :/
  • karlskog
    Orre skrev 2015-06-11 09:49:32 följande:

Otroligt vacker video

Ser ut att vara filmad i USA
Svar på tråden Hur ser en perfekt dag ut för dig?