• Fjärilstofflan

vildaste bebis kom uuuut!!

JA, minst sagt vild!

Väntar mitt tredje barn och den är så in i norden vild där inne!
    Det gör så ont ibland!! och många sparkar följs av ett skrik.. den bufflar fortfarande på som om den hade all plats i världen!
    11 dagar kvar till BF.. kan inte mer än att längta ut den lilla fotbollsstjärnan där inne. Det trycker på som satan och det känns som det varit på g i flera dagar med stark mensvärk och flera jättestarka förvärkar.. men inget mer händer.. börjar bli otålig Guld i mun gick 10 dagar över tiden med mina andra två.. minstingen är snart 7 så det var ju ett tag sen.
  • Svar på tråden vildaste bebis kom uuuut!!
  • viseversa

Min andra unge var så. Hon sparkade så det kändes som ett av mina revben gick av. Hon tryckte ihop mina lungor så jag fick sitta upp och sova. Full fart HELA dagarna. Hon föddes i v 36+0 och var likadan när hon kom ut.

• Pixel15

Så var mitt andra barn. Helt galen! Jag grät för att det gjorde så ont med hennes sparkar och vändningar. Så fort jag satte mig eller la mig ner för att få vila, så satte hon igång. Och så mådde jag illa av all rörelse i magen. Fy sjutton! Och nio dagar över tiden gick jag dessutom Men när hon kom ut var hon hur lugn och go som helst. Fast nu är hon sex år och aldrig stilla

Hoppas du snart får ut din bebis!

• Fjärilstofflan

Ja det är ju ingen skön känsla direkt.. Bröt ihop igår, ibland känner man bara att man inte orkar mer! Ändå fast man vet att man är så nära..Men det gör så ont! Vaknade 4 i morse..av dessa revbenssparkar.. Gav upp och gick ner till soffan vid 5.. Ja älskade barn, dags att komma ut nu! Sitter här med massa sammandragningar men antagligen bara förvärkar som alltid när man hoppas att det ska vara på g ;)

• Varit där

Min är oxå vild och buffar om kring och trycker mot llungorna. Jag har 14 dagar kvar till bf men alla sammandragningar och tecken på förlossning har nästan helt fförsvunnit :( men jag hoppas verkligen att den bestämmer sig för att komma snart..

Svar på tråden vildaste bebis kom uuuut!!