• JH1991

Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?

Har varit tillsammans med en tjej i 1 år nu och vi har en stabil relation och jag älskar henne. Problematiska var att i början av vår relation när vi nyss hade blivit tillsammans så låg hon med två andra killar, båda gångerna var efter att vi hade haft sex. 

Jag känner ingen av killarna men hon har berättat vilka det var, på senare tid har jag blivit väldigt upphetsad av tanken att hon haft sex med båda killarna. 

Tanken av att hon träffat andra killar samtidigt som hon träffat mig, tagit hem killarna till sin lägenhet gör mig extremt kåt. Att väl i lägenheten så har killarna tagit av hennes kläder, hon har säkert sugit av båda och gjort de hårda varpå de har särat på hennes ben och stoppat sina kukar i henne och pumpat henne. 

Kan nästan se det framför mig hur hon ligger naken på rygg och båda killarna, speciellt ena som faktiskt visste om att jag existerade, har legat över henne och bara pumpat henne och har varit inne i min flickvän. Att killen har tänkt att hon träffar en kille samtidigt som att han har varit inne i min tjej och satt på henne är sjukt upphetsande. 

Att båda sedan har pumpat henne öm för att sedan få ha kommit i kondomen i min tjej... Jag själv älskar att ha sex med henne och killarna måste ha få njutit extremt mycket också av att knulla henne bakifrån och djupt. Hon kommer även väldigt lätt så båda har med största sannolikhet gett henne orgasmer... 

Ibland när jag har svårt att komma så tänker jag på när hon var otrogen och kommer sjukt fort då.. Är det onormalt? 

• Svar på tråden Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?
  • Anonym (Well)

Onormalt? Nej. Ovanligt? Ja. Ni kanske skulle ha ett öppet förhållande?

• Anonym (Cuckold)

Hej!

En klassisk cuckolding situation...

Googla på det så ser du.

Det finns en hel porrindustri kring just detta lite förbjudna ämne.

Jag själv brukar drömma ibland att min fru skulle vara otrogen....

Kanske tvingas att se henne njuta av en annan man.

Kanske tom med vara bunden och hånad samtidigt som hon skulle få orgasmer med en annan man.

Eller kanske få slicka rent hennes mus efter att han kommit i henne.

• Anonym (Killen)
    Anonym (Cuckold) skrev 2015-05-18 20:55:05 följande:

Hej!

En klassisk cuckolding situation...

Googla på det så ser du.

Det finns en hel porrindustri kring just detta lite förbjudna ämne.

Jag själv brukar drömma ibland att min fru skulle vara otrogen....

Kanske tvingas att se henne njuta av en annan man.

Kanske tom med vara bunden och hånad samtidigt som hon skulle få orgasmer med en annan man.

Eller kanske få slicka rent hennes mus efter att han kommit i henne.

Jag har samma fantasier. :)
  • Anonym (Cuckold)

Rätt ovanligt att tjejer tänker och fantiserar så dock...

Berätta mera hur du tänker?

• Anonym (Tjej)

Jag vill knulla andra män när min man ser på. Vill inte han ska ha nån annan bara jag. Typ att han väljer. Sen tittar på och deltar om han vill eller tar mig efteråt ;)

• Anonym (Killen)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-05-20 06:44:47 följande:

Jag vill knulla andra män när min man ser på. Vill inte han ska ha nån annan bara jag. Typ att han väljer. Sen tittar på och deltar om han vill eller tar mig efteråt ;)

Du menar att han får välja kille? Är det tanken på att han får titta på du går igång på eller att du får ligga med en annan? Det funkar inte att du ligger med andra och kommer hem och berättar för honom sen och att han ev får "upptäcka" att du är nyknullad genom att du luktar sex, fortfarande har en sats i dig eller att du visar bilder när du och Bullen låg med varandra?
  • Anonym (Tjej)

Jag skrev ju att han ska titta på...

• Anonym (Killen)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-05-20 14:50:13 följande:

Jag skrev ju att han ska titta på...

Okej, jag tolkade det på ett annat sätt. :)

Har ni provat det någon gång? Att han tittar på dvs.

Om ni har gjort det, vad tycker han? Om ni inte gjort det än, hur tror du han reagerar?
  • Anonym (Cuckold)

Okej jag hajar...

Trodde det var mera en manlig fantasi av att

Vara underkastad eller totalt undergiven.

Har du pratat med din man om det?

Gillar han tanken likaså?

Jag kan tänka mig att prova om det är en totalt främmande man som knullar min fru så att inte förhållandet äventyras...

Svar på tråden Blir kåt av hennes otrohet, onormalt?