• HenkeUlven

Söker juristhjälp?

Någon som känner till en bra affärsjuridisk byrå?
    Jag behöver en affärsrådgivare för min verksamhet. Någon som kan både avtal, försäkring och är lite strategisk. Är det någon som känner till någon bra firma. Har hittat två som verkar bra, den ena heter Försäkringsjuristerna Stockholm och den andra heter Hamilton. Är det någon som känner till någon av dem?
  • Svar på tråden Söker juristhjälp?
  • HenkeUlven

Tack det ordnade sig ändå så jag slapp jag fick lite gratisråd faktiskt som räckte långt. 

• HenkeUlven

Hittade en Lexum Advokatfirma någon som känner till dem. Står fortfarande utan att ha kommit så långt men inom en månad måste allt vara klart. 

• HenkeUlven

Helst hade man anlitat Mannheimer och Swartling men såg deras dörr utifrån och den är nog dyrare än allt jag äger så det är nog ingen option :) men det hade varit trevligt. 

• HenkeUlven

Avtal24 är ju helt ok för avtal den hittade jag häromdagen men det saknar lite saker säger en vän som kan lite det är inte så enkelt som de får det att låta. Men bra ide som kan förbättras. Ännu behövs juristerna de är inte ersatta av datorer ännu men det är nog bara en tidsfråga.

Svar på tråden Söker juristhjälp?