varning för äckelbild
Hej.. Jag är i v 35 och fått konstiga flytningar, tänkte om det är någon som har eller haft såna förut.. Har haft ibland lite mensvärk och att någon kör upp en kniv i fiffin..
Hej.. Jag är i v 35 och fått konstiga flytningar, tänkte om det är någon som har eller haft såna förut.. Har haft ibland lite mensvärk och att någon kör upp en kniv i fiffin..
Hur lägger man upp bilder??? Går ju inte :/
Jag vet inte vem tjejen med det larviga namnet är, men för gus skull, om någon försöker mörda henne, så ring polisen!!!
Du är i slutet av graviditeten och flytningarna kan bli konstiga då och en kniv upp i fiffin, kan det va en typ av foglossning du känner? Jag har typ känns detsamma när jag vart gravid. Kontakta din barnmorska eller förlossningen om du är orolig. Det är alltid bättre att vända sig dit än till familjeliv.
Jag vet inte vem tjejen med det larviga namnet är, men för gus skull, om någon försöker mörda henne, så ring polisen!!!
Märks att folk inte har ett liv .. Jag försöker att få upp bilder men det går inte, har 2 barn sen innan och vet inte om det är slemproppen. Men ska försöka få upp bilden och visa:)
Jag fick med konstiga tjocka flytningar när min slemis häll på att lossna. Men bild hade nog hjälp lite mer :)
Sen är de fredag, då kommer trollen fram som är uttråkade..tråkigt nog
JA så va mina med! sen släppte slemis drygt 1 vecka efter.
Undra varför det blir så? :s har som sagt 2 barn sen innan och aldrig haft detta ????
De kan jag tyvärr inte svara på, har bara 1 barn
Men alla graviditeter är väl olika.
Men sen även om de skulle va slemproppen så kan den ju bildas tillbaka med, behöver inte släppa helt än.
Ne precis, var kul att någon mer hade så :p.. Ja herregud jag har märkt det haha ????