Jag tror jag är kär
Hej,
Jag håller på att skilja mig från min man vilket känns skönt då vi inte haft en väldigt dålig relation där levt under hans krav!!
Nu har det gått 5 -6 månder och jag ville inte ha en ny relation egentligen men jag gillar denna man så mycket. Kan säga art jag har 2 barn med i min bild också .
Men vi har bara träffas några gånger men han är helt underbar och när vi ses stannar världen och vi håller hand , pussas hela tiden sover med varandra och vi har ett otroligt hmhmhm tsm! han berättar om mig för sina vänner , sin mamma och andra folk i sin omgivning ! Han säger att han gillar mig jätte mycket och säger det till andra med gemensamma vänner! Men till det jobbiga är att han säger att han inte vill ha en relation med mig alltså ett (par)
Men han vill heller inte att vi är intima med andra då han vill avsluta vårat om jag ligger med någon annan! Jag är sjukt förvirrad och han bad mig säga till honom om jag blir för kär så vi
Kan avsluta det sista han vill är se mig ledsen säger han!
Jag är sjukt förvirrad och vart ska detta leda? Han säger att det vi har är speciellt och vi njuter av nuet .. Bör jag vänta? Ska jag bli sårad? Kommer han ändra sig?
Snälla hjälp mig med råd mina tankar gör mig tokig!
Testar han mig ? Jag tror min känslor börjar blomma för mycket ! ????