• Missne

Någon som lyckats med ÄD i linköpingstrakten som vill utbyta erfarenheter eller träffas?

Jag har nyligen plussat efter vårt första ÄD-försök som gjordes på AVA Riga i slutet av april. Jag tycker det vore trevligt att komma i kontakt med andra i Linköpingstrakten som blivit gravida efter ÄD. Jag har även haft och har immunsupport (från Aten) under behandlingen och nu efter också vilket innefattar en hel del medicinering. Så finns det fler som fått detta så är ni extra välkomna till denna tråd. Det finns ju en hel del frågor som man vill bolla antingen här i tråden eller kanske till och med träffas på riktigt över en fika. Frågor som vilken barnmorska /mödravård ska man välja? erfarenheter av olika? kontakt med andra i samma situation kan ju även vara bra när det gäller problematiken kring att man har ett donerat ägg och de frågor som det väcker i omgivningen och sedan hos barnet.

Svar på tråden Någon som lyckats med ÄD i linköpingstrakten som vill utbyta erfarenheter eller träffas?