• styrkejessica

Är du nöjd med din rumpa?

Är du nöjd med din rumpa? Eller finns det något du skulle vilja ändra om det gick?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du nöjd med din rumpa?
  • kittykatty

Den är lite dallrig, och det känns typ som att den är förinställd att vara så. Otroligt svårt att bli av med dallret även fast jag tränar.

• K grrl

Jag lyfter 1,5 gånger min egen kroppsvikt med rumpan, så ja, jag är nöjd.

Sen råkar den vara liten, muskulös, välformad och putig och ändå mjuk (eftersom det är där jag har mitt fettlager) så utseendet kan jag inte heller klaga på. Den får mycket uppmärksamhet från både make och andra.

• K grrl

Edit: 1,5 gånger min egen kroppsvikt i sisådär 15 repetitioner.

• JTo

Skön att sitta på, ser helt okej ut i tighta byxor och ryms i lekparkens gungor - vad skulle jag möjligtvis kunna klaga på?

• styrkejessica
    K grrl skrev 2015-05-13 10:02:45 följande:

Sen råkar den vara liten, muskulös, välformad och putig och ändå mjuk (eftersom det är där jag har mitt fettlager) så utseendet kan jag inte heller klaga på. Den får mycket uppmärksamhet från både make och andra. smile1.gif
    Då kan din rumpa hjälpa dig i det vardagliga livet med andra ord.
  • kittykatty
    K grrl skrev 2015-05-13 10:02:45 följande:

Sen råkar den vara liten, muskulös, välformad och putig och ändå mjuk (eftersom det är där jag har mitt fettlager) så utseendet kan jag inte heller klaga på. Den får mycket uppmärksamhet från både make och andra.

Det är just det där fettlagret som är mitt problem. Jag har inte brist på stjärtmuskulatur, men fettlagret är ganska tjockt tycker jag. Och omöjligt att bli av med.
  • Duckan

Inte mycket som är rätt med min bakdel. Trots viktnedgång är den fortfarande ganska stor. Den är slapp och dallrig. Född med breda höfter så den biten är svår att påverka, gillar inte det alls.

• K grrl
    styrkejessica skrev 2015-05-13 10:06:43 följande:
    Då kan din rumpa hjälpa dig i det vardagliga livet med andra ord.
    Ja, absolut, en kropp med svaga eller inaktiva gluteus är en dysfunktionell kropp. Så om du med "hjälpa dig i det vardagliga livet" menar att jag har kroppsstabilitet, god hållning, bättre rygghälsa tack vare starka muskler i rumpan så är svaret ja.
  • K grrl
    kittykatty skrev 2015-05-13 10:11:19 följande:
    Det är just det där fettlagret som är mitt problem. Jag har inte brist på stjärtmuskulatur, men fettlagret är ganska tjockt tycker jag. Och omöjligt att bli av med.
    Jag ser inte mitt fettlager som någon nackdel, men min rumpa är fast trots fettlagret.
  • kittykatty
    K grrl skrev 2015-05-13 10:19:23 följande:
    Jag ser inte mitt fettlager som någon nackdel, men min rumpa är fast trots fettlagret.
    Det beror ju på hur tjockt fettlagret är. Mitt är som att man kan ta tag i det med handen trots att jag spänner musklerna.
  • K grrl
    kittykatty skrev 2015-05-13 10:24:42 följande:
    Det beror ju på hur tjockt fettlagret är. Mitt är som att man kan ta tag i det med handen trots att jag spänner musklerna.
    Jag var tvungen att kolla. Det kunde inte jag göra.
  • CarinaL26

Den är lite i dallrigaste laget.

Den är stor, både bred och fyllig men för slapp.

Men min kille älskar den som den är, tycker den är sexig, mjuk och klämvänlig och det är det viktigaste.

• kittykatty
    K grrl skrev 2015-05-13 10:30:34 följande:
    Jag var tvungen att kolla. Det kunde inte jag göra.
    Du ser! De flesta kan väl bara nypa i fläsket när man spänner sig, men jag kan ta nästan en hel handfull.

Jag har musklerna under, så jag har en stark rumpa, men det är för mycket fett ovanpå som vägrar ge med sig.
Svar på tråden Är du nöjd med din rumpa?