Är du nöjd med din rumpa?
Är du nöjd med din rumpa? Eller finns det något du skulle vilja ändra om det gick?
Är du nöjd med din rumpa? Eller finns det något du skulle vilja ändra om det gick?
Den är lite för fast
Min rumpa är sjukt snygg! Stor, fyllig och lagom fast ;)
Den är lite dallrig, och det känns typ som att den är förinställd att vara så. Otroligt svårt att bli av med dallret även fast jag tränar.
Helt klart 100%
Jag lyfter 1,5 gånger min egen kroppsvikt med rumpan, så ja, jag är nöjd.
Sen råkar den vara liten, muskulös, välformad och putig och ändå mjuk (eftersom det är där jag har mitt fettlager) så utseendet kan jag inte heller klaga på. Den får mycket uppmärksamhet från både make och andra.
Edit: 1,5 gånger min egen kroppsvikt i sisådär 15 repetitioner.
Skön att sitta på, ser helt okej ut i tighta byxor och ryms i lekparkens gungor - vad skulle jag möjligtvis kunna klaga på?
Jag lyfter 1,5 gånger min egen kroppsvikt med rumpan, så ja, jag är nöjd.
Sen råkar den vara liten, muskulös, välformad och putig och ändå mjuk (eftersom det är där jag har mitt fettlager) så utseendet kan jag inte heller klaga på. Den får mycket uppmärksamhet från både make och andra.
Inte mycket som är rätt med min bakdel. Trots viktnedgång är den fortfarande ganska stor. Den är slapp och dallrig. Född med breda höfter så den biten är svår att påverka, gillar inte det alls.
Den är lite i dallrigaste laget.
Den är stor, både bred och fyllig men för slapp.
Men min kille älskar den som den är, tycker den är sexig, mjuk och klämvänlig och det är det viktigaste.