Behöver tips på bästa advokaten i Sthlm för vårdnadstvist!!
Skulle behöva hjälp med namn på bra vårdnadstvist advokater i stockholm snabbt!
Skulle behöva hjälp med namn på bra vårdnadstvist advokater i stockholm snabbt!
Karl Potapoff Advokatbyrån Lege
Jag testade en innan som var dålig så jag bytte till honom och han var verkligen precis rätt på alla sätt, öppensinnad, professionell och inkännande. Förtroendegivande. Och vi vann på alla punkter så lätt så jag blev chockad. Han hjälpte mig verkligen att förstå precis vad jag skulle säga och vad jag inte skulle säga...
lege.se/
Jag håller verkligen inte med dig! Jag hade Josefine Blomström som advokat i ett mål i somras, där jag fick ensam vårdnad. Josefine var jätteduktig, vass och professionell och förklarade allt väldigt bra för mig. Jag kände mig verkligen väl omhändertagen och trygg med Josefine under hela vårdnadstvisten. Kan verkligen rekommendera henne och advokatbyrån Edelhjelm.
Josefine blomström är grym, golvade alla :):) mer än nöjd. Brinner verkligen för det hon jobbar med. Kunde luta mig tillbaka och bara vara trygg. Mycket bra!!!!
Karl Potapoff Advokatbyrån Lege
Jag testade en innan som var dålig så jag bytte till honom och han var verkligen precis rätt på alla sätt, öppensinnad, professionell och inkännande. Förtroendegivande. Och vi vann på alla punkter så lätt så jag blev chockad. Han hjälpte mig verkligen att förstå precis vad jag skulle säga och vad jag inte skulle säga...
lege.se/
Hur mycket kostade att ha advokat?
Hur dyrt blev det med en advokat?Nån som varit med om detta?
Hur dyrt blev det med en advokat?Nån som varit med om detta?
Jag kan verkligen rekommendera Josefine Sundberg!
Har mycket att tacka henne för och tack vare henne får jag
träffa mitt barn.
Otroligt duktig advokat!!!
Observera att det inte är tillåtet att peka ut någon enskild individ. Sådana inlägg kommer att plockas bort.
Jag kan verkligen rekommendera Josefine Sundberg!
Har mycket att tacka henne för och tack vare henne får jag
träffa mitt barn.
Otroligt duktig advokat!!!
Nu blir hela tråden väldigt missvisande i och med att man får ge ros åt namngivna personer, men ris tas bort. Det är många i tråden som vittnat om personer som varit högst olämpliga. Vissa av dessa ser nu endast hyllade ut.
anonym (mari) skulle du kunna kontakta mig ang Josefine advokaten?
Det råder olika uppfattningar om Josefine Sundberg. Kan någon vara vänlig och utveckla vad som varit bta och dåligt? 🙏🏻