¨Sunwing West Side
Hej,
vi planerar en resa till Turkiet i Augusti/September innan lillan fyller 2. Storebror är då 5 år. Vi tänker oss ett sunwing eftersom vi gillar konceptet, och vi tänker oss Turkiet eftersom det verkar vara billigast. Så, West eller East? Något i mig gillar det nya fräscha east men jag får en känsla av avskiljdhet. Jag gillar att kunna ta vagnen och gå till lite lokal shopping. Till Side Centrum kommer vi säkert ta taxi oavsett vilket hotell vi bor på.
Och hur är det med avståndet till havet. 250 meter från West? Det klarar barnen, men 500 meter som det är på east känns lite långt, särskilt om man har all inclusive, och denna inte ingår på beach baren. För övrigt väldigt konstigt tycker jag...
Sen undrar jag över barnpoolen på west. Har den soltak? Det står att den är solsktyddad, menar man då att den ligger i skugga från de omkringliggande byggnaderna kanske? För det är ju inte så kul. Att sitta i skugga menar jag. Men soltak vill man ju gärna ha.
Så du som varit på hotellen, HIT ME!! Hjälp mig välja! Ge mig fördelar och nackdelar! Ge gärna tips på vilken del av hotellet man ska önska att bo på också.
Tacksam för svar...snart...