Så JÄVLA förbannad på mitt ex!
Hej!
Jag ber om ursäkt på förhand för eventuella stavfel, men just nu är jag så fruktansvärt förbannad!
Jag har, tillsammans med mitt ex, en son som ska fylla fem år. Sonen bor med mig på heltid och hans födelsedag kommer han att fira hos mig.
Jag har hyrt en lokal, samt lagt totalt 4000:- på detta kalas. Visst, det kan tyckas mycket, men jag har pengarna - jag har själv tjänat ihop vartenda öre och jag VILL ge min son och hans vänner ett oförglömligt kalas.
Nu har pappan, den satans jävla idioten, stått och skrikigt på mig - framför sonen, om hur dum i huvet, slösaktig och idiotisk jag är som lägger så pass mycket pengar på ett barnkalas.
När pappan äntligen smällde igen dörren och åkte härifrån, så kommer min son till mig och säger att han inte vill ha ett så dyrt kalas. Märk väl att detta var hans drömkalas, som han själv varit med och planerat in i detalj. Ända fram till hans idiotiska far dök upp och levde om, så har han pratat positivt om detta kalas _varje_ dag och verkligen sett fram emot det.
Och nu vill han inte - pga att han inte vill att hans pappa ska vara arg.
HUR gör jag nu för att få sonen att inte känna dåligt samvete, samt att återgå till att se fram emot kalaset?