• Anonym (Hmm..)

Beställa tågbiljett...De fråga efter identitetsmetoder ''Välj'' - ''Lösenord'' ..JAHA?

Vad är det för lösenord de menar på SJ.SE. Efter identitetsmetod?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Beställa tågbiljett...De fråga efter identitetsmetoder ''Välj'' - ''Lösenord'' ..JAHA?
  • Anonym (Hmm..)

Förs trodde jag de menade lösenord, som i att logga in på sj.se. Men tydligen inte.

När jag klicka på ''Glömt lösenord''. Så står det att man kan logga in på Swedbank, och något avancerad förklaring som jag inte begriper och inte blir klok av.

Hur fixar jag detta?

Tack på förhand!

• Anonym (daf)

Sen när behöver man logga in för att köpa en biljett? Om du betalar via internetbank så måste du ju dock identifiera dig

• Anonym (w)

Gud vad less jag blir på SJ.
    Dom gör det så krångligt att köpa biljett så man kan börja undra om dom inte vill ha passagerare. 

• mammaåten

Vissa sidor måste man ha lösenord för att betala. Det fixar du på din internetbank. Kommer det upp mot en vit bakgrund typ?

• Anonym (aldrig behövt)

Jag har aldrig behövt lösenord för att köpa tågbiljett hos sj, utom koden till bankdosan då. Är du säker på att du inte råkat klicka fel och hamnat någonstans dit du egentligen inte skulle?

Svar på tråden Beställa tågbiljett...De fråga efter identitetsmetoder ''Välj'' - ''Lösenord'' ..JAHA?