Sålt begagnad bok
Så sålt en begangnad övningsbok +lösningar till ett bra pris, och köparen ville att jag skulle skicka boken per post och gick med på detta. Köparen frågade om det var några markeringar i boken (jag hade handen på hjärtat glömt att jag fyllt i ett par sidor i denna övningsbok), hade skrivit i annonsen att denna var i "gott skick" och eftersom jag helt glömt bort att jag har gjort lite ifyllningar sa jag att det inte var några i. nu mejlar han väldigt hotfullt och ber att jag ska kompensera honom för detta. måste jag göra detta?
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-23 19:07
Nu dubbelkollade jag igenom vår mejlkonversation, och jag har inte uttryckligen sagt att de inte var några markeringar i vilket jag fick för mig på grund av hans reaktion, utan jag skrev endast att de var i väldigt gott skick.
+ Måste tillägga att jag erbjöd över 30% kompensation på priset, men han var fortfarande inte nöjd och talade om större kompensation för att det inte var den nyaste upplagan, vilket böckerna är, och när jag påpekade det så gjorde det ingen skillnad utan får fortfarande helt orimligt arga sms och en massa påståenden som inte stämmer.