• styrkejessica

När är det dags att köpa stringtrosor till sin dotter?

När tycker du det är dags att introducera stringtrosor för sin dotter?

• Svar på tråden När är det dags att köpa stringtrosor till sin dotter?
  • kjsz

Jag är själv i tonåren (och använder string) men tycker ej att föräldrar bör introducera sina barn till detta. Det är ett val som barnet själv får ta och be om. Jag skulle direkt ha känt mig sexualiserad av mina föräldrar om någon av de skulle introducera mig till det. Barnet får själv bestämma och du som förälder får sedan ta beslutet om huruvida du tillåter det eller inte. 

• Nenne666
    styrkejessica skrev 2015-04-21 17:29:37 följande:

Det är väl inget en förälder ska introducera? Ge din dotter pengar att handla det hon vill ha själv och köper hon string eller mormorstrosor är det ju upp till henne. Din dotter har väl en egen smak på vad hon rycker är fint? Nädu ...du bör inte fundera vidare i den här frågan.
  • neverpreggo

Det är ju inget man introducerar, det är något tonåringen får köpa själv. Långt ifrån alla vuxna använder string.

• nettizmedman1

När det finns i hennes storlek och hon ber dig köpa ett par åt henne för att hon vill ha/testa. Annars finns det ingen anledning för dig att köpa det till henne.

• Annelie 76

Aldrig. När hon är stor nog att köpa underkläder själv kan hon välja men förhoppningsvis är hon så klok att hon väljer bort string.

• Ful Anka

Någonsin?

This is my life and I don't care
  • Donizetti

Varför string? Trodde det var so last year, bara medelålders kvinnor på charterresor som desperat jagade en svunnen ungdom som använde såna nu för tiden. Boxer och hipster är väl mera normalt på ungdomar nu?

• Pentra
    styrkejessica skrev 2015-04-21 17:29:37 följande:

Typ aldrig... ... /Pentra
  • fluu

Hej Birger. Det är aldrig dags.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden När är det dags att köpa stringtrosor till sin dotter?