• Veronica 88

Stickningar och varm i hela kroppen i V.32

Hej! 
    Jag går imorgon in i v.33 (32+0) och har dom senaste dagarna börjat få stickningar i hela kroppen och blir samtidigt varm i hela kroppen också. Känner mig konstant kissnödig också efter detta. 
    Vad kan detta vara/bero på? Borde jag ringa förlossningen och kolla med dom? 

Hade för ca 2 veckor sedan en kraftig blödning pga att moderkakan låg lite lågt. Har nu blivit sjukskriven fram tills förlossningen. Kan detta ha nånting med det här att göra? 

/ Veronica 

• Svar på tråden Stickningar och varm i hela kroppen i V.32
  • Aleksandra Barnmorska

Hej. Tror inte att det har med moderkakan att göra. Däremot kan dina urinträngningar bero på en urinvägsinfektion så jag tycker att du ska ringa din bm. Lycka till

• Veronica 88

Ok. Ja, jag ska till min bm imorgon, så tar upp det med henne då. Men jag är tveksam på om det är urinvägsinfektion, för det har jag jätte bra erfarenhet av och det här är inte sånna symptom, tycker jag. Det är inte så att det svider eller känns som taggtråd och det är mest på nätterna som jag måste upp och kissa stup i kvarten.. Men kanske lika bra att ta ett urinprov. 

/Veronica 

Svar på tråden Stickningar och varm i hela kroppen i V.32