Hjälp i ett förlösande med ex!
Hej, jag har stort problem och de e att välja/ bestämma mig för något.
Jag har haft ett förhållande med en underbar tjej i 3 år. Men i slutet av förra förra året (2013) gjorde vi slut och de va lite bådas vilja. Sen gick jag och ångra mig hela 2014 om att de tog slut med henne och hon ville inte ha mig tillbaka. Året gick jag träffa en jätte fin tjej,( vi kallar henne nummer två).
Hon är framåt, har drömmar, rolig, omtänksam och är väldigt social av sig. Hon festar med mig och mina kompisar utan problem och de går jätte bra.
Men undertiden jag jag har träffat henne så har jag haft lite kontakt med tjej nummer 1 ( mitt ex) och hon vill att vi ska försöks igen.
Hon är också väldigt omfänksam, varm och fin tjej. Jag mår bra när jag pratar och umgås med henne. Men hon är alltid sjuk, för hon har IBs en magsjukdom. Hon har inga vänner, dricker aldrig, bor hemma hos mamma pappa och är helt fäst vid dem. Inga framtidsplaner och allt går långsamt för henne. MEN jag har så otroligt starka känslor för henne på något sätt, just kanske för att hon dissat mig hela året då jag har fått jaga henne. Och att jag mår bra när jag är med henne. Men jag har känslor för tjej 2 också men det är inte lika starkt eftersom vi inte känt varann så länge. De känns som hon är bättre för mig i vardagen och roligare.
Men jag kan verkligen inte välja. Har försökt dumpa båda men slutat med att jag ångrat mig. Hur ska jag göra ?? Snälla hjälp mig, detta har pågått i månader och jag kan inte välja..
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-04-16 20:44
Ska vara förhållande i rubriken. BTw, hittar inget bra forum för de här. Så ursäkta :(