SGI
Hejsan!!
Fick barn i feb. 2104, i samband med att jag gick på föräldrarledighet så blev jag även arbetslös. Har varit föräldrarledig fram till nu och har fått ett vikariat från och med 27 april tom, 31 augusti, kommer jobba 100%. (pappan kommer att vara hemma under den här tiden)
Hur funkar det med min föräldrarpenning när jag jobbar? Jag antar att så länge jag jobbar 100% så skyddas min SGI, men måste jag skicka in några papper som intygar att jag jobbar 100% eller kan ni se det ändå?
När mitt vikariat är slut är planen att jag åter kommer vara föräldrarledig om jag inte får förlängt eller hittar något annat jobb under tiden. När jag åter går på föräldrarledighet är det bara att planera som vanligt på eran hemsida eller måste jag anmäla/skicka in några papper till er på nytt?
Det blev lite rörigt det här men jag hoppas ni förstår vad jag menar. Det jag främst är ute efter är ju att fortsätta skydda min SGI och att jag inte missar någon viktig detalj så den påverkas nu när jag ska in och jobba igen.
Mvh
Lisa