Min pojkvän dog nyss...
Kan nån hjälpa mig att hantera sorg? Eller åtminstone tipsa hur jag ska gå till väga?
Har haft en pojkvän sen ett år tillbaka. Vi hade precis börjat planera att gifta oss och bli sambos åtminstone. Jag har drömt ända sen dag 1 att få stolt säga att jag har samma efternamn. Vi sade alltid ''tills döden skiljer oss åt kommer vi älska varann'' men nu har jag insett att det är fel, jag älskar han fortfarande. Rymma är för långt, rymden är för stor, jorden är för liten, ingen som förstår.. Det var en vecka sen nu som han omkom i en bilolycka. Det kom som ett slag i magen. Samma kväll skulle vi ha en riktig myskväll hade vi bestämt, men så kommer samtalet från polisen när man är ute med kompisarna i centrum att han är borta. Jag varken grät eller nåt. Jag bara skrek och höll på att tappa vettet. Inga tårar. Och sen har ju den där låten ''See You Again'' blivit populär och spelas överallt.. Då brister det. Begravningen är inom en vecka. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Ända sen det där samtalet har 2självordsförsök ägt rum här hemma i min lägenhet. Det gick inget vidare. Kan någon komma med tips på hur jag ska göra för att komma på bättre tankar?