• Smulu

Någon mer som gått över beräknat datum och vill diskutera frustrationen över detta.

Idag är det precis en vecka sedan beräknad födelse.

Men bebis har inte visat några tecken på att vilja komma ut.

Någon mer som är frustrerad och längtar?

Tips på vräkningsmetoder vore trevligt att få också :)

• Svar på tråden Någon mer som gått över beräknat datum och vill diskutera frustrationen över detta.
  • nathalieekstrom

Jag förstår dig jag födde mitt första barn 13 dagar över tiden. Försök och tänk positivt och ha ett datum som mål då du garanterat vet att bebisen kommit ut på. Jag hade tex innan lön så har den kommit. Min bm sa alltid att stressa inte fram något, den bästa förlossningen får man när kroppen själv är redo för det. Och så här i efterhand så kan jag nog påstå att för min del så hade hon rätt, den kom tillslut och förlossningen gick bra!

• Smulu

Tiden går bara så långsamt och jag är frustrerad över att inte kunna planera någonting säkert.

Allt måste planeras med förbehållet, om jag inte är på BB.

• emeliienicole

Jag hoppar in lite här....Dock så är jag bara i v. 37 men är redan frustrerad, haha! Är trött på att vara gravid och jag har aldrig varit såhär förväntansfull i hela mitt liv, det är frustrerande att dagarna går så långsamt. Vill inte ens tänka tanken att jag har flera veckor kvar innan det är beräknat.. :/

Svar på tråden Någon mer som gått över beräknat datum och vill diskutera frustrationen över detta.