Jobbig sits
Hej! Känner att jag måste skriva av mig. Går sönder snart. Jag har en son på drygt 2 år. Jag har varit själv med honom sen hans födsel. Hans pappa visade inte direkt något intresse för oss eller framför allt sin son under det första året. De träffades ca 3 gånger med flera månaders mellanrum och det var alltid jag som frågade om han ville träffas. Senaste gången dom sågs var på sonens 1 års dag. Han har sedan dess inte hört av sig ett dugg! Jag sa till honom senast att om han vill ha kontakt så är det han som ska visa ett intresse för att träffa sonen inte att jag ska pusha fram något. Och det har då lett till att han nu inte visat intresse över huvudtaget på drygt ett år. Skönt tänker jag, då kan jag gå vidare.
Nu har hans familj börjar terrorisera mig. Bombar mig med sms om att jag är en dålig människa osv för att jag inte låter min son träffa sin pappa. (Vilket inte stämmer, han har ju skitit i sonen). Dom har till och med bett min sons halvbror (pappans andra son) skriva till mig och be honom fråga om jag kan skicka bilder på min son.
Blir galen på allt drama och vet inte vad jag ska göra. Är livrädd att min sons pappa ska göra nåt, typ komma hit ( ca 30 mil) och ställa till med ett jävla liv. Eller att dom ljuger ihop något så han tas ifrån mig. Kan det hända? Behövde verkligen skriva av mig om det här och tack om någon orkade läsa. Kanske nån känner igen sig och kan skriva några lugnande rader tillbaka...