• Anonym (TS)

Kan man fråga sin tjej detta är är det kört då?

Jag har en konstig tanke om att besöka en porrbutik med min tjej och gå in i ett sånt där rum. Att vi har sex där inne och att hon där får möjligheten att testa ett så kallat "gloryhole". Enbart att hon suger. Inget annat sex.

Kan man ens fråga sin tjej detta? Jag är inte ens säker på att jag själv vill detta i verkligheten utan det är nån knasig jävla tanke precis som alla ni andra har fantasier antar jag.

Vad tycker ni?

• Svar på tråden Kan man fråga sin tjej detta är är det kört då?
  • Anonym (???)

På vilka porrbutiker finns det gloryholes?

• Anonym (TS)
    Anonym (???) skrev 2015-04-09 19:00:57 följande:

På vilka porrbutiker finns det gloryholes?

Finns lite här och var. Både i Sthlm och Gbg. Martin shop bland annat.
  • Anonym (???)
    Anonym (TS) skrev 2015-04-09 19:11:50 följande:

Finns lite här och var. Både i Sthlm och Gbg. Martin shop bland annat.

Jaha, okej. Det är klart du kan fråga henne det men det är du som känner henne och kan gissa hur hon skulle reagera.
  • Anonym (TS)
    Anonym (???) skrev 2015-04-09 19:15:58 följande:

Jaha, okej. Det är klart du kan fråga henne det men det är du som känner henne och kan gissa hur hon skulle reagera.

Fast jag vet ärligt inte hur hon skulle ta det faktiskt! Är rädd att hon blir helt äcklad och tycker att jag är helt störd.
  • Anonym (eh)

vad är gloryhole? Googlade men fann inget.

• Anonym (Mia)

Tror du hon vill suga av en kuk på en okänd man? Kan ju vara vad som helst som slinker ut ur det där hålet...

• Anonym (TS)
    Anonym (Mia) skrev 2015-04-09 19:58:24 följande:

Tror du hon vill suga av en kuk på en okänd man? Kan ju vara vad som helst som slinker ut ur det där hålet...

Nej alltså jag fattar att det låter helt jävla stört.
  • Anonym (Quexet)

Tycker att du ska fråga eller åtminstone nämna att du har det som en fantasi! Glad Gillar hon att suga? Är det dig eller någon annan hon suger i fantasin? 

• Anonym (TS)
    Anonym (Quexet) skrev 2015-04-09 20:00:55 följande:

Tycker att du ska fråga eller åtminstone nämna att du har det som en fantasi! Glad Gillar hon att suga? Är det dig eller någon annan hon suger i fantasin? 

De är väl mig först i alla fall
  • Anonym (Quexet)
    Anonym (TS) skrev 2015-04-09 20:04:04 följande:
    De är väl mig först i alla fall
    Okej, då är det ju lite lättare i alla fall, vad är det du tänder mest på, att du inte ser henne eller tvärtom? Flört
Svar på tråden Kan man fråga sin tjej detta är är det kört då?