Sambolivet mitt i vardagen
Hej, har varit tillsammans med min i snart 1år! Vi hade först distans men har nu bott ihop i 4månader!
Innan vi hade distans så var min tjej sjukt kåt, hela tiden vid olika tillfällen. Jag med min sexdrift (som är hög), fullkomligt älskade det här och hon lyckades fånga in mig!
Men nu är det sånn stor skillnad. Sex ungefär 1gång i veckan och vi har pratat om detta några gånger, ibland blev det bråk men vi har kommit fram till att båda vill ha mer sex. ( säger hon också efter vi har haft sex och det är bra tycker båda).
Men det här har förstört mig... Har blivit nekad så många gånger att jag inte längre vet vad jag "får" göra eller inte. Har också märkt att hennes intresse för andra har ökat nu. Vi myser framför tvn, i sängen och tillsammans vid många tillfällen och är kärleksfulla mot varandra! Men sexet står verkligen stilla och när man blivit avvisad många gånger och hon knappt försökt börjar jag nu bli desperat.
Jag vill knappt va med henne för att få henne att inse att jag inte kommer springa efter henne för det är där jg tror skon klämmer. Hon vet att hon har mig och där dör intresset. Men hade samtidigt önskat att man istället är glad för man har sin tjej/kille nära och kan lite på.
Vad ska jag göra, är det redan nu kört?