• missloco

hjälp med drömtydning.

Jag hade en dröm igår jag bara inte kan sluta tänka på. Skulle vilja få hjälp om hur andra skulle tolka den. Den var väldigt verklig i de olika "scenerna.

Börjar med att jag ser en skadad häst och går fram till Den, böjer mig ner och sätter mig vid den. Hästen kollar på mig med en blick som sa att den var lugn men inte ville dö ensam, klappade på hästen tills den dog. Sedan går mitt glas av från glasögonen, såg dåligt utan dom och sedan så dyker min pappa upp (ingen kontakt med Han. Såg han klart och tydligt men resterande var suddigt. Hur tolkar ni detta?

Svårt att förklara hur verklig denna dröm var och så får jag ursäkta texten Som är skriven från en ny telefon som jag inte kan skriva på än.

• Svar på tråden hjälp med drömtydning.
  • Anonym (Mrs X)

Du är en trygg och omhändertagande person som snart kommer att få klarhet i nåt som rör din far.

• Anonym (Mrs X)
    Anonym (Mrs X) skrev 2015-04-07 02:18:24 följande:

Du är en trygg och omhändertagande person som snart kommer att få klarhet i nåt som rör din far.

* men först efter en svår tid/händelse (=glasögonen som går sönder)
  • missloco
    Anonym (Mrs X) skrev 2015-04-07 02:19:44 följande:

* men först efter en svår tid/händelse (=glasögonen som går sönder)

Mycket intressant! Jag hade en snarlik tolkning. Väldigt intresserad av sådant här och är intressant att läsa hur olika individer ser på drömmen.

Kan inte vara så att man sett något oklart innan och går vidare eller att man känt sig skadad och nu ser tydlig? Är inget proffs alls på vad de olika sakerna betyder i drömmar.
Svar på tråden hjälp med drömtydning.