• Louise91

Sluta bajsa för i helvete!

Jag blir galen. Jag tycker att om man bajsar så förstör man miljön, och det är skadegörelse! Jag tycker faktiskt att det ska vara böter på detta bajsande överallt! Toaletten är INTE någonting man bajsar i! Själv har jag aldrig bajsat i hela mitt liv, skulle aldrig göra det heller. Gå hellre runt och fis istället, flera tusentals djur dör ju utav att människor bajsar! Ta bort den jävla brickan och pissa bara istället! Man kommer att få böta en 20 lapp i mitt hem om man nu ska bajsa. Jag anser att det är skadegörelse och ska bestraffas och vara olagligt. Tack och hej

• Svar på tråden Sluta bajsa för i helvete!
  • Louise91

Alla verkar tydligen hålla med mig, eftersom ingen törs svara!

• Anonym (Bajs är äckligt)
    Louise91 skrev 2015-04-07 09:43:21 följande:

Alla verkar tydligen hålla med mig, eftersom ingen törs svara!

• Anonym (Bajs är äckligt)
    Louise91 skrev 2015-04-06 22:25:28 följande:

Gå hellre runt och fis istället.

Fast att gå runt och fisa är ganska otrevligt också, men tack för dagens garv :D
  • Gathenhielm

Tyvärr har många bajsare blivit beroende; det är inte lätt att ta sig ur bajsträsket.

Bajs är knark.

Reasons... we all have them, at times.
  • Louise91
    Gathenhielm skrev 2015-04-07 09:50:03 följande:

Tyvärr har många bajsare blivit beroende; det är inte lätt att ta sig ur bajsträsket.

Bajs är knark.

Ja vad bra
  • Anonym (Mångbajsare)

Jag bajsar ca.4-5 gånger om dagen. Hur mycket böter borde det rendera på ett år? Eller riskerar jag tom fängelse? Tänk om jag fortsätter bajsa i fängelset?! Förvånad

• kyssen

Bajs är jätte bra! Använd det gärna vid odlingarna så växer det fint serrö. Då slipper du konstgödsel vetty.

Toppen för miljön!

Mer bajs åt folket!

Svar på tråden Sluta bajsa för i helvete!